دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

پاکت و پوستر لایه باز دفتر خدمات الکترونیک قضایی – کد ۱1

توضیحات محصول

پاکت و پوستر لایه باز دفتر خدمات الکترونیک قضایی – کد 11

مشخصات محصول؛

این محصول در برگیرنده طرحی با کیفیت و لایه باز  و توسط وبگاه طرح سنتر.آی آر منتشر شده است

ضمناً این فایل به صورت کاملا لایه باز و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ طراحی و اجرا شده است

در صورت باز نشدن طرح در فتوشاپ های ورژن پایین، از ورژن CS5 به بعد استفاده نمایید.

این محصول بدلیل لایه باز بودن (PSD) قابلیت تغییر ابعاد و لایه ها را دارا می باشد

و همچنین از کیفیت بالایی بمنظور چاپ برخوردار است.

امروزه بدلیل اهمیت بالای زمان، طرحهای آماده برای کانونها و مراکز طراحی و چاپ بسیار مفید است

و باعث صرفه جویی در زمان سفارش دهنده و مدیر سفارش می شود.

آشنایی با وظایف دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با محوریت تسهیل مراجعات عموم مردم به منظور جلوگیری در اتلاف زمان چند سالی است که در جوار محاکم تأسیس شده ­اند.

بنابراین دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با هدف کاهش مراجعه به دستگاه قضایی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفهجویی در وقت و هزینه گروه‌های هدف، شفاف سازی فرایندهای رسیدگی، افزایش کارآمدی نظام قضایی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه و استفاده شهروندان از فرصت­های برابر با رفع موانع اداری راه‌اندازی شده اند.

لازم به ذکر است که نشانی تمامی دفاتر الکترونیک خدمات قضایی در وبسایت مرجع حقوقی ایران موجود است.

آیین­­ نامه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

رئیس قوه قضاییه در راستای رفع اطاله دادرسی، تسریع در امور جاری محاکم و پیشگیری از وقوع جرم و استفاده از فناوری‌های جدید در روند دادرسی، آیین‌نامه ارائه خدمات الکترونیک قضایی را در ۲۲ خرداد ماه سال ۹۱ تصویب کرد و در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه ارائه خدمات الکترونیک قضایی مصوب ۲۲ خردادماه سال ۹۱ رئیس قوه قضاییه، دستورالعمل ضوابط و شرایط تاسیس، فعالیت و انحلال دفتر خدمات الکترونیک قضایی را ابلاغ کرد. آیین ­نامه مصوب سال ۹۶ رئیس قوه قضاییه و دستورالعمل ضوابط و شرایط تاسیس، فعالیت و انحلال دفتر خدمات الکترونیک قضایی به موجب ماده­ی ۳۹ آیین­نامه جدید، جایگزین آیین ­نامه پیشین شد.

فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه به عنوان متولی امر، فراخوان تأسیس دفاتر خدامت الکترونیک قضایی را با عنایت به نیازمندی سالیانه در مراکز استان­ها و شهرستان­ها از طریق­های وب­سایت­های مربوطه (www.adliran.ir) اعلان می­نماید. متقاضیان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی پس از اعلان نهاد مربوطه مبنی بر نیازمندی تأسیس دفاتر می­بایست شرایط عمومی و اختصاصی ذیل را دارا باشند

شرایط عمومی تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

  • تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
  • التزام عملی به قانون اساسی و ولایت فقیه
  • تدین به دین مبین اسلام و التزام عملی به احکام و اخلاق اسلامی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد
  • توانایی جسمی و روحی لازم

شرایط اختصاصی تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های مرتبط با حقوق، فقه و حقوق و علوم قضایی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یا مدرک سطح دو یا بالاتر از حوزه های علمیه

  • داشتن حداقل بیست و پنج سال سن
  • دارا بودن پنج سال سابقه کار مرتبط با حوزه های قضایی یا حقوقی
  • نکته ۱: پنج سال ابتدایی سابقه کار با عنوان پیش شرط ثبت نام بوده و امتیازی به آن تعلق نمی‌گیرد.
  • نکته ۲: جهت اختصاص امتیاز به مشاغلی مانند محقق و پژوهشگر در قسمت شغلی، بایستی شخص صرفا” به این حرفه مشغول بوده و درنهادهای پژوهشی مرتبط حقوقی یا قضایی فعالیت داشته باشد.
  • دارا بودن اطلاعات پایه و مهارت کار با رایانه.

توجه: دریافت پروانه و اشتغال در دفتر برای افراد ذیل ممنوع می باشد

  • وکلای دادگستری و مشاوران موضوع ماده ۱۸۷ و کارشناسان رسمی دادگستری
  • قضات و سردفترانی که به انفصال دائم محکوم شده و این محکومیت قطعیت یافته است
  • شاغلان به امر تجارت طبق تعریف ماده ۲ قانون تجارت؛
  • کارمندان و مستخدمان دولت و کارمندان موسسات عمومی غیر دولتی.
  • نکته: کارمندان و مستخدمان دولت و مؤسسات عمومی غیر دولتی در هنگام ثبت‌نام نباید به این مشاغل مشغول به کار باشند.

باتشکر

یا علی (علیه السلام )

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط